Skal dit barn starte på friskole? Det skal fejres!

Har du et barn der er blevet optaget på jeres foretrukne friskole? Det skal da helt sikkert fejres! Vi anbefaler dig derfor, at du inviterer den samlede familie forbi, så I sammen kan fejre dit barns kommende skolestart. Er du i tvivl om hvordan du bedst fejrer det, samt hvor du kan købe vin til begivenheden, så læs med her. Vi har nemlig en række gode idéer klar.

Skolestart kalder på fest og farver, samt naturligvis god vin

Kan du huske din egen første skoledag? Det er langt fra sikkert, for man er ikke ret gammel når man starter i skole her i Danmark. Ikke desto mindre er der alligevel en del af os der husker dagen, og det vidner i den grad om hvor vigtig en dag det er. At dit barn nu skal starte på en rigtig god friskole er derfor naturligvis en begivenhed der skal fejres.

Du bør derfor afholde en fest for den samlede familie. De fleste skolestarter finder sted i sensommeren, så lidt god vin til de voksne, samt iskold sodavand til børnene, er på sin plads. Vi anbefaler at købe lækker vin fra webshoppen vinoteket.dk. Her kan du nemlig købe vin fra alle de populære vindistrikter, og det hele leveres direkte til din hoveddør. Lettere bliver det ikke.

Gør dit barns skolestart til en uforglemmelig tid

Det at afholde en fest og fejre sit barns første skoledag er en rigtig god måde hvorpå du kan gøre det til en god begivenhed for barnet. Vi anbefaler helt generelt, at du gør dit ypperste for at gøre skolestartsperioden til en uforglemmelig tid for dit barn. Det kan du blandt andet gøre ved at tage barnet med ud i de lokale butikker for at købe skoletaske, penalhus og lignende. Var du selv med til at vælge din første skoletaske, den gang du selv startede i skole? Måske var du, og i så fald er det ikke utænkeligt, at du stadig kan huske det. Det skal dit barn naturligvis også opleve.

Vi håber du er klar til at få sendt dit barn godt afsted på friskole. Det er herligt at starte i skole, og vi er sikre på at dit barn nok skal få det sjovt, når det nye skoleår skydes i gang.